top of page

Dag 31 verschil

Vanochtend heeft Foppe hijgend de marathon gelopen, een rondje rennen om de koffietafel. Hij keek blij verrast, toen hij mij weer zag.

Tsja, bij de vraag of ik verschil zie tussen de één of de ander, dan weet ik het niet.

Het gedrag van de drie musketiers wisselt per dag. Maar.........

Vivianne is gek op de veters van schoenen en zet in alle stoffen haar tandjes (inclusief de plas-mat). Zij is een observeerder en doet de acties/ bewegingen direct goed na (vandaag; drinken uit de waterbak).

Floris is een praatjesmaker (overdag en midden in de nacht) en loopt graag met speeltjes (knuffel, touw en grote stoffen bal) in zijn bek.

En Foppe is gek op eten en op lichamelijk contact. Hij ligt graag tegen iemand (hond/ mens) aan en banjert soms als een olifant door de porseleinen kast.

Maar tsja, bij de vraag of ik verschil zie tussen de één of de ander, dan weet ik het niet. Eén ding weet ik wel. Morgen moet ik weer aan het werk. Oeps...


POPULAR TAGS

Er zijn nog geen tags.
bottom of page