top of page

De laatste handelingen

Via de databankhonden.nl heb ik doorgegeven dat de drie musketiers zijn verkocht.

De aanvraagformulieren/ registratiebewijzen zitten in een enveloppe en worden straks in de brievenbus gedaan.

Alle geleende materialen (werpkist, lamp, voerbakjes, etc.) worden teruggebracht. De kleden zitten in de wasmachine. De grote schoonmaak met de stoomreiniger wordt gestart.

Ik weet dat het goed gaat met de pups. We hebben gelukkig al positieve berichten ontvangen. Maar bij de vraag hoe het met ons gaat? Kan ik nu alleen maar het eerlijke antwoord geven: Het is kaal en leeg in huis. Ik wentel me nog een beetje in het lege-nest-syndroom. Soms zoekt, piept Smook en dan piep ik in stilte mee.

Ik kreeg als advies om veel met Smokey te gaan doen. Dus we duiken straks in het actieve leven in en dan zal het lege-nest- syndroom wel wegzakken, nooit geweten dat je na acht weken last kunt hebben van puppy afkickverschijnselen.

1933 mensen hebben mijn blog gevolgd. Ze hebben meegelezen en gekeken naar de avonturen van ons nest ruwharige Hollandse Herders. Zelfs internationaal waren er volgers. Canada (22), Verenigde Staten (37), Zweden (6), Finland (9), Duitsland (14), Frankrijk (11), Spanje (2), Ierland(3), Verenigd Koninkrijk (2), Kroatië (11), Tsjechische republiek (1), Polen(3), Denemarken(1). Maar de meeste kwamen uit Nederland (1447).

Merci, Thanks, Tak, Tack, Danke, Gracias, Go raibh maith agat, Hvala, Díky, Dzieki

en Bedankt.


POPULAR TAGS

Er zijn nog geen tags.
bottom of page